ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 218 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 2:05
کتاب “ بررسی از مرجع پیرمرد طبق کپی رایت و دریا” رو در فاصله ای که منتظر بودم ناهار حاضر شه خوندم. بد نبود. خیلی خوب بود که بررسی از مرجع پیرمرد طبق کپی رایت هنوز هم امید داشت.
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 216 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 2:05
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 197 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 2:05
امروز صبح پاشدم رفتم پارک کتاب خوندم. پارک به خونمون خیلی نزدیکه و پیاده میشه رفت. خیلیییی حس خوبی بهم دست داد؛هوای عالی ،برگای پاییزی روی زمین و ... البته فقط برای یک ربع موندم چون کاشپنی چیزی نپوشیده بودم و سردم شد اما انشاا... باز هم خواهم رفت :)
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 208 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 2:05
دارم واسه امتحان میانترم زبان فردا درس میخونم. قراره عصر برم یکی از دندون عقلامو بکشم و این اولین تجربه دندون کشیدن من خواهد بود، کمی میترسم اما اشکالی نداره چون زیاد نیست :)
پینوشت: کوتاه نویس شدهم تازگیا !
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 210 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 2:05
خب من دندون عقلمو کشیدم :) از بچگی خیلی برام دندون بررسی از مرجع کشیدن طبق کپی رایت عجیب بود و همیشه ازش میترسیدم، موقعی که ارتدونسی میخواستم بکنم میترسیدم بخوام دندون بکشم اما لازم نشد. خلاصه که الان کشیدم و تموم شد رفت. یه کوچولو الان اثر بیحسی رفته و درد میکنه اما همون موقع اصلا درد نداشت و خیلیم زووود تموم شد . انشاا... که این دردم به زودی تموم میشه .
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 203 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 2:05
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 220 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 2:05
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 195 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 2:05