خانومِ راننده هستم ^ _ ^

خرید بک لینک
کتاب “ بررسی از مرجع تولستوی طبق کپی رایت و مبل بنفش” تموم شد. نینا خواهرش رو از دست داده و برای کنار اومدن به اون غم سعی میکنه سرعت زندگیشو بالا ببره اما موفق نمیشه با نبود خواهرش کنار بیاد برای همین تصمیم میگیره به خودش استراح خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 218 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 2:05

کتاب “ بررسی از مرجع پیرمرد طبق کپی رایت و دریا” رو در فاصله ای که منتظر بودم ناهار حاضر شه خوندم. بد نبود. خیلی خوب بود که بررسی از مرجع پیرمرد طبق کپی رایت هنوز هم امید داشت.

خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 216 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 2:05

+امروز امتحان گسسته رو دادیم. پنج تا سوالش از جزوه بود و یکیش از کتاب و البته نوشته بود پنج تاش رو جواب بدین، من اون بخش کتاب رو نخونده بودم و سوال شش رو جواب ندادم و البته اصلا نخوندم ببینم چیه و بهش خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 197 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 2:05

امروز صبح پاشدم رفتم پارک کتاب خوندم. پارک به خونمون خیلی نزدیکه و پیاده میشه رفت. خیلیییی حس خوبی بهم دست داد؛هوای عالی ،برگای پاییزی روی زمین و ... البته فقط برای یک ربع موندم چون کاشپنی چیزی نپوشیده بودم و سردم شد اما انشاا... باز هم خواهم رفت :)


خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 208 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 2:05

دارم واسه امتحان میانترم زبان فردا درس میخونم. قراره عصر برم یکی از دندون عقلامو بکشم و این اولین تجربه دندون کشیدن من خواهد بود، کمی میترسم اما اشکالی نداره چون زیاد نیست :)


پینوشت: کوتاه نویس شدهم تازگیا !

خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 210 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 2:05

خب من دندون عقلمو کشیدم :) از بچگی خیلی برام دندون بررسی از مرجع کشیدن طبق کپی رایت عجیب بود و همیشه ازش میترسیدم، موقعی که ارتدونسی میخواستم بکنم میترسیدم بخوام دندون بکشم اما لازم نشد. خلاصه که الان کشیدم و تموم شد رفت. یه کوچولو الان اثر بیحسی رفته و درد میکنه اما همون موقع اصلا درد نداشت و خیلیم زووود تموم شد . انشاا... که این دردم به زودی تموم میشه .

خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 203 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 2:05

اول اینکه هفته کتابخونی مبارک :) دوم اینکه به کتابفروشی ها با ارائه کارت ملی بیست درصد تخفیف میدن و من و خونواده جان و کیانا رفتیم شهر کتاب چهار باغ بالا که خیلی دوسش دارم کتاب خریدیم. من کتابهای: داس خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 220 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 2:05

امروز صبح ساعت هفت از خواب پاشدم که برم دانشگاه اما خیلی خوابم میومد و بعد از فکر کردن به اینکه کلاس دومم دیفرانسل خواهد بود تصمیمم رو از کلا دانشگاه نرفتن به کلاس اول رو نرفتن تغییر دادم. به همین دلی خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 195 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 2:05

صفحه بندی